پلی بوک در نرم افزار Microsoft CRM یک ویژگی است که به کاربران اجازه میدهد تا بهترین شیوههای سازمان خود را در پاسخ به رویدادهای خاص رعایت کنند. پلی بوک ها مجموعهای از دستورالعملها و فرایندهایی هستند که توسط مدیران برای راهنمایی اعضای تیم در پاسخ به رویدادها و موقعیتهای خاص تعریف شدهاند.
به عنوان مثال، فرض کنید یک تصمیمگیرنده در یک سازمان در حالی که تیم شما در حال کار بر روی یک قرارداد با آن سازمان است، از آن سازمان جدا میشود. پلی بوک میتواند بهترین شیوههای پاسخگویی سازمان شما به چنین رویدادی را تعریف کند. پلی بوک ها همچنین میتوانند وظایف تکرار شونده مانند تجدید قراردادها را ساده و خودکار کنند.
با استفاده از پلی بوکها، کاربران میتوانند اطمینان حاصل کنند که بهترین شیوهها در هر مرحله به طور یکسان اعمال میشود. این باعث میشود که فرآیندهای کسب و کار به طور یکپارچه و سازمان یافته اجرا شود و در نتیجه باعث افزایش بهره وری و رضایت مشتری میشود.