نرم افزار مایکروسافت CRM یک پلتفرم کاملا قدرتمند است.
در این پلتفرم شما نه تنها علم مدیریت ارتباط با مشتری را یکجا دارید ( اعم از فروش ، بازاریابی و خدمات ) بلکه میتوانید کل سازمان را در این نرم افزار پیاده سازی کنید.
برای مثال شما توانایی این را پیدا خواهید کرد بخش خرید ، بخش منابع انسانی ، بخش مدیریت پروژه ، بخش آموزش ، بخش مدیریت اموال و دارایی و موارد دیگر را در این نرم افزار پیاده سازی کنید.
چرا مایکروسافت CRM تا این حد گسترده وارد سازمان میشود؟
دلیل این داستان این است که برای مدیریت ارتباط با مشتری باید همه اعضای سازمان بطور سیستماتیک به خوبی و منظم کار کنند تا رضایت مشتری حاصل شود.
این روزها مشتری مداری فقط در واحد فروش و بازاریابی یا خدمات انجام نمیشود بلکه همه سازمان باید تلاش کنند.
این مهم ترین دلیل برای این است که بهترین ابزار برای یک شرکت همین نرم افزار مایکروسافت CRM یا مایکروسافت Dynamics 365 است.
شما میتوانید با تهیه دوره جامع نرم افزار CRM مایکروسافت به قدرت کامل این ابزار پی ببرید.