لونالرن
10 اردیبهشت 1402

آموزش بکاپ گیری از ویندوز با قدرتمندترین نرم افزار بکاپ Veritas System Recovery ( چگونه بکاپ بگیریم از کامپیوتر)

0 دیدگاه
ویدیو
5/5 - (1 امتیاز)

Veritas System Recovery یک نرم افزار بازیابی سیستم است که به شما امکان می دهد در صورت بروز خرابی، حمله یا سوانح طبیعی، داده ها و برنامه های خود را به سرعت و با اطمینان بازیابی کنید. این نرم افزار از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک پشتیبانی می کند و قابلیت ایجاد تصویر کامل از درایو های فیزیکی و مجازی را دارد. با استفاده از Veritas System Recovery، شما می توانید Image خود را در هر زمان و مکان به راحتی بازگردانید و سرویس دهی به کاربران خود را بدون قطعی ادامه دهید. Veritas System Recovery یک راه حل مناسب برای حفاظت از داده های حساس و بحرانی شما است.

 

ویژگی های Veritas System Recovery

Veritas System Recovery چندین ویژگی قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد، از جمله:

  • سادگی عملیات: با استفاده از یک رابط واحد، لپ تاپ ها، سرورها و ماشین های مجازی را در سراسر سازمان خود محافظت کنید.
  • حفاظت کارآمد: مصرف فضای ذخیره سازی را کاهش دهید، انعطاف پذیری ابر را به دست آورید و به سرعت بازگرداندهای خودکار را انجام دهید.
  • بازیابی قابل اعتماد: بازگرداندن به هر محیط سخت افزاری را تضمین کنید و به طور خودکار نقطه بازگشت پشتیبان را به ابر تکثیر کنید.
  • بازگرداندن به سخت افزار نامطابق: انعطاف پذیری در انتخاب سخت افزار جایگزین را به دست آورید. بازگرداندن برهنه فلز به سخت افزار مختلف را بدون نیاز به ذخیره سازی، سامانه و مؤلفه های مشابه انجام دهید.
  • مدیریت و نظارت متمرکز: با استفاده از یک پنجره شیشه ای واحد، وضعیت حفاظت فعلی تمام سامانه های مدیر شده را نظارت کنید.

Veritas System Recovery 21.3 نسخه جدید این نرم افزار است که شامل بهبود های عملکرد، پشتیبانی از سامانه عامل جدید و قابلیت های جدید است. شما می توانید Veritas System Recovery را برای 60 روز رایگان امتحان کنید.

ما در این آموزش سعی کرده ایم به شما بی آموزیم چطور از نرم افزارهای حساس خود بخصوص اکتیور دایرکتوی ، مایکروسافت CRM ، Exchange Server و شیرپوینت بکاپ تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *